Edel Collecties in gesprek met GetJobsDone
Lees hieronder de volledige klantcase
Q
Van vakantiekracht tot directielid
Wouter de Boer begon jaren geleden als vakantiekracht. Tijdens zijn studie bleef hij er parttime werken en inmiddels is Wouter onderdeel van de directie en verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Hij bevindt zich in het strategische veld, zoals het volgen van de online ontwikkelingen en de bijbehorende marketing solutions.
A
Q
Van vakantiekracht tot directielid
Wouter de Boer begon jaren geleden als vakantiekracht. Tijdens zijn studie bleef hij er parttime werken en inmiddels is Wouter onderdeel van de directie en verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Hij bevindt zich in het strategische veld, zoals het volgen van de online ontwikkelingen en de bijbehorende marketing solutions.
Q
Van vakantiekracht tot directielid
Wouter de Boer begon jaren geleden als vakantiekracht. Tijdens zijn studie bleef hij er parttime werken en inmiddels is Wouter onderdeel van de directie en verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Hij bevindt zich in het strategische veld, zoals het volgen van de online ontwikkelingen en de bijbehorende marketing solutions.
Q
Online ontwikkelingen
Bij die online ontwikkelingen komt online marketeer Marnix Matthijssen om de hoek kijken. Hij heeft de online ontwikkelingen opgevolgd door zich te focussen op social media marketing. De focus ligt op het creëren van nieuwe verzamelaars. Marnix Matthijssen: “Door populaire thema’s, zoals bijvoorbeeld Harry Potter en Lord of the Rings, aan te kunnen bieden maken wij de wereld klaar voor een nieuwe generatie verzamelaars.”
Q
Online ontwikkelingen
Bij die online ontwikkelingen komt online marketeer Marnix Matthijssen om de hoek kijken. Hij heeft de online ontwikkelingen opgevolgd door zich te focussen op social media marketing. De focus ligt op het creëren van nieuwe verzamelaars. Marnix Matthijssen: “Door populaire thema’s, zoals bijvoorbeeld Harry Potter en Lord of the Rings, aan te kunnen bieden maken wij de wereld klaar voor een nieuwe generatie verzamelaars.”
Q
Online ontwikkelingen
Bij die online ontwikkelingen komt online marketeer Marnix Matthijssen om de hoek kijken. Hij heeft de online ontwikkelingen opgevolgd door zich te focussen op social media marketing. De focus ligt op het creëren van nieuwe verzamelaars. Marnix Matthijssen: “Door populaire thema’s, zoals bijvoorbeeld Harry Potter en Lord of the Rings, aan te kunnen bieden maken wij de wereld klaar voor een nieuwe generatie verzamelaars.”
Q
We create collectors
‘’We create collectors’’ is de missie waarmee Marnix Matthijssen en zijn online team continu op zoek zijn naar nieuwe verzamelaars. Door onze officiële licentiecollecties kunnen wij hele grote groepen, jonge verzamelaars bereiken die blij verrast zijn door de schoonheid van de collecties. Via social media zijn deze “die hard” liefhebbers goed te bereiken.
Q
We create collectors
‘’We create collectors’’ is de missie waarmee Marnix Matthijssen en zijn online team continu op zoek zijn naar nieuwe verzamelaars. Door onze officiële licentiecollecties kunnen wij hele grote groepen, jonge verzamelaars bereiken die blij verrast zijn door de schoonheid van de collecties. Via social media zijn deze “die hard” liefhebbers goed te bereiken.
Q
We create collectors
‘’We create collectors’’ is de missie waarmee Marnix Matthijssen en zijn online team continu op zoek zijn naar nieuwe verzamelaars. Door onze officiële licentiecollecties kunnen wij hele grote groepen, jonge verzamelaars bereiken die blij verrast zijn door de schoonheid van de collecties. Via social media zijn deze “die hard” liefhebbers goed te bereiken.
"
"Door de samenwerking met GetJobsDone hopen we ons bereik te vergroten en meer verkopers te realiseren. GetJobsDone denkt altijd goed mee en ze weten waar ze het over hebben. Ze leveren altijd goede content en wij hebben er daardoor vertrouwen in dat het goed gaat komen."
,
Bloemen aan de deur
"
"Door de samenwerking met GetJobsDone hopen we ons bereik te vergroten en meer verkopers te realiseren. GetJobsDone denkt altijd goed mee en ze weten waar ze het over hebben. Ze leveren altijd goede content en wij hebben er daardoor vertrouwen in dat het goed gaat komen."
,
Bloemen aan de deur
"
"Door de samenwerking met GetJobsDone hopen we ons bereik te vergroten en meer verkopers te realiseren. GetJobsDone denkt altijd goed mee en ze weten waar ze het over hebben. Ze leveren altijd goede content en wij hebben er daardoor vertrouwen in dat het goed gaat komen."
,
Bloemen aan de deur
Q
De kracht van social media
Edel Collecties is op tijd begonnen met het investeren in de online infrastructuur. Wouter De Boer: ‘’Mensen zullen altijd blijven verzamelen. Alleen het bereiken en onderhouden van de relaties zal meer en meer online gaan verlopen. De eerder gemaakte switch naar social media is daarom een goeie geweest. Marnix en zijn team weten onze online behoeften steeds perfect om te zetten naar succesvolle campagnes.’’
Zo zette Marnix tijdens het EK Voetbal een toffe actie op: ‘’Denemarken voetbalde een historisch toernooi. Ik was benieuwd of we de officiële UEFA EURO 2020 Herdenkingsmunt ook in Denemarken konden aanbieden. Een kortstondig experiment, maar het leverde wel een leuk resultaat op.’’ Voor deze campagne schakelde hij een student in via GetJobsDone. ‘’We hadden iemand nodig die de teksten naar het Deens kon vertalen. Er reageerde een jongen die 7 jaar in Denemarken heeft gewoond. GetJobsDone is voor deze kleinere campagnes ideaal. Het moest snel en goed gebeuren. En GetJobsDone kan die kwaliteit en snelheid leveren.’’
Q
De kracht van social media
Edel Collecties is op tijd begonnen met het investeren in de online infrastructuur. Wouter De Boer: ‘’Mensen zullen altijd blijven verzamelen. Alleen het bereiken en onderhouden van de relaties zal meer en meer online gaan verlopen. De eerder gemaakte switch naar social media is daarom een goeie geweest. Marnix en zijn team weten onze online behoeften steeds perfect om te zetten naar succesvolle campagnes.’’
Zo zette Marnix tijdens het EK Voetbal een toffe actie op: ‘’Denemarken voetbalde een historisch toernooi. Ik was benieuwd of we de officiële UEFA EURO 2020 Herdenkingsmunt ook in Denemarken konden aanbieden. Een kortstondig experiment, maar het leverde wel een leuk resultaat op.’’ Voor deze campagne schakelde hij een student in via GetJobsDone. ‘’We hadden iemand nodig die de teksten naar het Deens kon vertalen. Er reageerde een jongen die 7 jaar in Denemarken heeft gewoond. GetJobsDone is voor deze kleinere campagnes ideaal. Het moest snel en goed gebeuren. En GetJobsDone kan die kwaliteit en snelheid leveren.’’
Q
De kracht van social media
Edel Collecties is op tijd begonnen met het investeren in de online infrastructuur. Wouter De Boer: ‘’Mensen zullen altijd blijven verzamelen. Alleen het bereiken en onderhouden van de relaties zal meer en meer online gaan verlopen. De eerder gemaakte switch naar social media is daarom een goeie geweest. Marnix en zijn team weten onze online behoeften steeds perfect om te zetten naar succesvolle campagnes.’’
Zo zette Marnix tijdens het EK Voetbal een toffe actie op: ‘’Denemarken voetbalde een historisch toernooi. Ik was benieuwd of we de officiële UEFA EURO 2020 Herdenkingsmunt ook in Denemarken konden aanbieden. Een kortstondig experiment, maar het leverde wel een leuk resultaat op.’’ Voor deze campagne schakelde hij een student in via GetJobsDone. ‘’We hadden iemand nodig die de teksten naar het Deens kon vertalen. Er reageerde een jongen die 7 jaar in Denemarken heeft gewoond. GetJobsDone is voor deze kleinere campagnes ideaal. Het moest snel en goed gebeuren. En GetJobsDone kan die kwaliteit en snelheid leveren.’’
Q
Jong talent op GetJobsDone
Bij Edel Collecties werken ze graag met jong talent. ‘’We werken veel met studenten. De flexibiliteit is voor ons aantrekkelijk, omdat wij ook ’s avonds werken.’’, aldus Wouter.
Naast verschillende vertaalopdrachten naar het Frans, Duits en Deens, plaatst Edel Collecties ook regelmatig opdrachten op GetJobsDone voor de sales en inpakafdeling. Plaats ook een opdracht op GetJobsDone en vind een student die bij je past.
Q
Jong talent op GetJobsDone
Bij Edel Collecties werken ze graag met jong talent. ‘’We werken veel met studenten. De flexibiliteit is voor ons aantrekkelijk, omdat wij ook ’s avonds werken.’’, aldus Wouter.
Naast verschillende vertaalopdrachten naar het Frans, Duits en Deens, plaatst Edel Collecties ook regelmatig opdrachten op GetJobsDone voor de sales en inpakafdeling. Plaats ook een opdracht op GetJobsDone en vind een student die bij je past.
Q
Jong talent op GetJobsDone
Bij Edel Collecties werken ze graag met jong talent. ‘’We werken veel met studenten. De flexibiliteit is voor ons aantrekkelijk, omdat wij ook ’s avonds werken.’’, aldus Wouter.
Naast verschillende vertaalopdrachten naar het Frans, Duits en Deens, plaatst Edel Collecties ook regelmatig opdrachten op GetJobsDone voor de sales en inpakafdeling. Plaats ook een opdracht op GetJobsDone en vind een student die bij je past.
Ook gebruik maken van GetJobsDone?
Wij kijken samen graag mee hoe jij (young) professionals kan inzetten binnen jouw bedrijf.
Boek een demo
Ook gebruik maken van GetJobsDone?
Wij kijken samen graag mee hoe jij (young) professionals kan inzetten binnen jouw bedrijf.
Boek een demo
Ook gebruik maken van GetJobsDone?
Wij kijken samen graag mee hoe jij (young) professionals kan inzetten binnen jouw bedrijf.
Boek een demo
Afgeronde opdrachten
Review van opdrachten
Uitbetaald aan professionals
Match op opdrachten
Handige links
Young Professionals
5.000
Afgeronde opdrachten
4.5
Review van opdrachten
€ 1M +
Uitbetaald
85%
Matches
Handige links
Young Professionals
Afgeronde opdrachten
Review van opdrachten
Uitbetaald aan professionals
Match op opdrachten
Handige links
Young Professionals